Hallo beste Klant

 

Welkom bij de klantenservice. 

 

Als klantenservice helpen wij u als klant graag verder, dit doen we door uw vragen te beantwoorden maar ook door u te voorzien van advies. Er zijn verschillende mogelijkheden om met ons in contact te komen.

 

 

Onderstaand hebben we alvast wat veel voorkomende vragen verzamelt van andere klanten. Wellicht dat u vraag hier tussen staat. Schroom niet om alsnog te bellen wij staan u graag te woord natuurlijk.

 

 

  • Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Jazeker, binnen 14 dagen kunt u uw bestelling retourneren. Het is wel van belang dat de staat van het product hetzelfde is.

 

  • Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

Stuur u product middels een vervoerder naar Domineesweg 31, 8321 DZ, Urk en neem contact op met ons over de reden en de financiële afhandeling.

 

  • Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Jazeker!

 

  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Geen probleem! Bel of mail ons.

 

  • Aan welke landen leveren jullie?

Nederland & Belgie

 

  • Hoe bestel ik bij jullie?

Dit kan via de webshop, telefoon of mail.

 

  • Wat is de leveringstermijn?

Dit is afhankelijk van het product, leverancier en omstandigheden. Wij doen onze uiterste best om het zo snel mogelijk te bezorgen.

 

  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Tuurlijk! Bakje koffie?

 

  • Hoe kan ik betalen?

Met euro's of crypto jij mag kiezen, in overleg accepteren we ook dollars.

 

  • Is mijn betaling/bestelling gelukt?

Heb je een mail ontvangen? Zo niet, bel voor extra bevestiging.

 

  • Wanneer is mijn product weer op voorraad?

Bel of mail ons!

 

  • Verkopen jullie cadeaubonnen?

Jazeker! Vraag naar de mogelijkheden.

 

  • Hebben jullie een showroom of een fysieke winkel?

Ja in Urk.

 

  • Hoe lang heb ik garantie op mijn bestelling?

Zolang het product volgens de wettelijk vastgelegde regels garantie heeft.
Let wel, voorbehoudens het product op de juiste manier word ontvangen, opgeslagen en vervoerd.